AK PARTİ İL TEŞKİLATI HAFTALIK TOPLANTISINI GERÇEKLEŞTİRDİ

SİYASET - 02-10-2023 22:24

AK Parti İl Başkanı Himmet Yaşar başkanlığında düzenlenen haftalık olağan yürütme kurulu toplantısı, büyük bir katılım ve coşkuyla gerçekleştirildi. Toplantıda ayrıca İl Genel Meclisi Başkanı Nuri Demir de katılım sağlayarak önemli görüşmelerde bulundu. Yönetim kurulu toplantısında teşkilata yeni katılan üyeler için özel bir tören düzenlendi. Yeni üyelerin rozetlerini İl Başkanı Himmet Yaşar, İl Genel Meclisi Başkanı Nuri Demir ve yönetim kurulu üyeleri takdim etti. Bu anlamlı törende yeni üyeler tekrar hoş geldiniz denilerek tebrik edildi. Toplantının açılış konuşmasını yapan İl Başkanı Himmet Yaşar, teşkilatlarının her geçen gün daha da güçlendiğini ve birlikte hareket etmenin önemini vurguladı. İl Genel Meclisi Başkanı Nuri Demir ise yerel yönetimlerin güçlendirilmesi için yapılan çalışmalara destek vermekten mutluluk duyduğunu ifade etti.Toplantı, güncel konuların ele alınması, teşkilat içi koordinasyonun sağlanması ve gelecek planlarının değerlendirilmesiyle devam etti. Katılımcılar, partinin hedeflerine ulaşmak için daha da sıkı çalışma kararı aldı.AK Parti İl Teşkilatı, yeni üyeleriyle birlikte daha da güçlenmeye devam ediyor. Toplantının hayırlara vesile olmasını dilerken, teşkilatın gelecekteki başarılarına dair umutlu bir atmosferde buluştu.

Günün Diğer Haberleri