İYİ Parti'nin Uşak Belediye Başkan adayı Muhammet Gür, seçim çalışmaları kapsamında Dikilitaş Mahallesi'ndeki esnafları ziyaret etti. Gür, esnaflarla gönül bağını güçlendirmek, mahalle sakinlerinin sorunlarını dinlemek ve çözüm önerilerini paylaşmak amacıyla gerçekleştirdiği ziyarette, "Gönülden gönüle giden bir yol vardır" ifadelerini kullandı.
Esnafların sorunlarını dinleyen ve çözüm önerilerini paylaşan Gür, mahalle sakinleri tarafından sıcak bir şekilde karşılandı. Gür, "Bizleri bağrına basan mahallemizin esnaflarına minnettarız. Sorunlarınızı çözmek ve birlikte başarıya ulaşmak için buradayız" dedi. Muhammet Gür, ziyaretlerinin devam edeceğini ve Uşaklıların desteğiyle birlikte şehrin daha yaşanabilir bir yer haline getirilmesi için çalışacaklarını vurguladı.