Uşak Belediye Başkan adayı Muhammet Gür, seçim çalışmaları kapsamında Orhan Dengiz Bulvarı'nda bulunan esnafları ziyaret etti. Gür, esnaflara hayırlı işler dileyip samimi bir şekilde muhabbet etti. Gelecek güzel günlerin heyecanını birlikte paylaşan Gür, esnafların sorunlarını dinleyerek çözüm noktasında ellerinden geleni yapacaklarını belirtti.
Gür, ziyaret sırasında esnaflardan aldıkları güçle tüm sorunları çözeceklerini ve birlikte başaracaklarını vurguladı. "Uşak için biz hazırız" diyen Gür, halkın desteğiyle birlikte daha iyi bir gelecek için çalışmaya devam edeceklerini ifade etti.