Milliyetçi Hareket Partisi'nin (MHP) Uşak Belediye Başkan adayı Sezer Ateş, Mehmet Akif Ersoy Mahallesi'nde Gülcan Kardeşler Kıraathanesi ve Mahalle Muhtarlığı'nda mahalle sakinleriyle buluşarak projelerini paylaştı.
Ateş, ayrılırken yaptığı açıklamada, "Durun dedik, kaygı yok, korku yok, biz varız dedik. Başladık anlatmaya. Ayrılırken gözlerde umut, yüreklerde cesaret, geleceğe dair ümit görülmeye değerdik. Sözleştik… Dediler ki başkan seçime kadar tam destek. Biz de söz verdik, seçimden sonra sonuna kadar destek olacağımızın sözünü verdik. Uşak'ın kuzey mahallelerini güçlendirmek ve geliştirmek için birlikte çalışacağız" şeklinde konuştu.
Sezer Ateş, ziyaretlerine devam ederek Uşak halkıyla bir araya gelmeye ve projelerini anlatmaya devam edecek.