2021 Tüm Emekliler Sendikası Uşak Şubesi’nden 24 Kasım Öğretmenler Günü Mesajı

GÜNCEL - 24-11-2025 09:19

2021 Tüm Emekliler Sendikası Uşak Şubesi’nden 24 Kasım Öğretmenler Günü Mesajı

2021 Tüm Emekliler Sendikası Uşak Şubesi, 24 Kasım Öğretmenler Günü dolayısıyla bir kutlama mesajı yayımladı. Yapılan açıklamada, öğretmenlerin toplumların geleceğini şekillendiren en önemli güç olduğuna vurgu yapılarak tüm öğretmenlere teşekkür edildi.

Açıklamada şu ifadelere yer verildi:

“Bir milletin aydınlık yarınlara ulaşmasında en büyük pay, fedakârlıkla görev yapan öğretmenlerimizin omuzlarındadır. Başöğretmen Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün izinde, bilgiyle, emekle ve sevgiyle nesiller yetiştiren tüm öğretmenlerimizin 24 Kasım Öğretmenler Günü’nü en içten dileklerimizle kutluyoruz. Emekleri hiçbir zaman unutulmayacaktır.”

2021 Tüm Emekliler Sendikası Uşak Şubesi, mesajında tüm eğitim camiasına sağlık, huzur ve başarı dileklerini ileterek, öğretmenlerin toplumdaki yerinin ve değerinin her zaman korunması gerektiğini vurguladı.

DİĞER HABERLER
MOBAR Projesi Üyelere Tanıtıldı

MOBAR Projesi Üyelere Tanıtıldı

22-06-2026 - GÜNCEL

UŞAK’TA TARİHİ İLK: DUATLON HEYECANI İLK KEZ ATA PARK’TA YAŞANACAK

UŞAK’TA TARİHİ İLK: DUATLON HEYECANI İLK KEZ ATA PARK’TA YAŞANACAK

22-06-2026 - GÜNCEL