AK Parti Uşak İl Başkanı Himmet Yaşar, 6 Şubat 2023 tarihinde yaşanan ve 11 ilimizi etkileyen depremlerin birinci yıl dönümü dolayısıyla duygusal bir açıklama yaptı. Himmet Yaşar, devlet ve millet olarak acıyı birlik, beraberlik ve dayanışma içinde dindirmeye çalıştıklarını vurgulayarak, "Aşk ile hizmet" anlayışıyla devam ettiklerini ifade etti. Yaşar, deprem felaketinin ardından evlerini ve gönüllerini açan vatandaşlara teşekkür ederken, dayanışmanın önemine vurgu yaptı. Gece gündüz süren inşa ve ihya çalışmalarının devam ettiğini belirten Yaşar, felaketten etkilenen vatandaşlara huzurlu ve güvenli bir yaşam sunana kadar çalışmaların süreceğini söyledi. Himmet Yaşar, açıklamasının sonunda, depremde hayatını kaybeden vatandaşlara Allah'tan rahmet, ailelerine sabır ve başsağlığı diledi.











