KARTAL ŞAHİN'E VEDA YEMEĞİ

GÜNCEL - 06-10-2023 09:27

KARTAL ŞAHİN'E VEDA YEMEĞİ

Uşak Üniversitesi Eğitim Fakültesi'nde 28 yıl 3 ay boyunca görev yapmış olan Kartal Şahin, emekliliği nedeniyle düzenlenen veda yemeğinde duygusal bir konuşma yaptı. Şahin, "Bugün burada, 28 yıl 3 ay boyunca hizmet verdiğim Uşak Eğitim Fakültesi ailesinden emekli olmanın gururunu yaşıyorum. Bu geceyi düzenleyen mesai arkadaşlarıma sonsuz teşekkür ederim. Bugünlere gelmemde büyük katkıları olan Süleyman Kıvrak, Mustafa Ergün ve Mehmet Aksüt hocalarıma minnettarım. Ayrıca beni her zaman destekleyen aileme ve sevgili eşim Mehtap Dönmez Şahin'e şükranlarımı sunuyorum." dedi.
Kartal Şahin'in duygusal vedası, meslek hayatının uzun yıllar boyunca edindiği dostlukları ve mesleki bağları bir araya getirdi.

DİĞER HABERLER
MOBAR Projesi Üyelere Tanıtıldı

MOBAR Projesi Üyelere Tanıtıldı

22-06-2026 - GÜNCEL

UŞAK’TA TARİHİ İLK: DUATLON HEYECANI İLK KEZ ATA PARK’TA YAŞANACAK

UŞAK’TA TARİHİ İLK: DUATLON HEYECANI İLK KEZ ATA PARK’TA YAŞANACAK

22-06-2026 - GÜNCEL