Uşak Üniversitesi Eğitim Fakültesi'nde 28 yıl 3 ay boyunca görev yapmış olan Kartal Şahin, emekliliği nedeniyle düzenlenen veda yemeğinde duygusal bir konuşma yaptı. Şahin, "Bugün burada, 28 yıl 3 ay boyunca hizmet verdiğim Uşak Eğitim Fakültesi ailesinden emekli olmanın gururunu yaşıyorum. Bu geceyi düzenleyen mesai arkadaşlarıma sonsuz teşekkür ederim. Bugünlere gelmemde büyük katkıları olan Süleyman Kıvrak, Mustafa Ergün ve Mehmet Aksüt hocalarıma minnettarım. Ayrıca beni her zaman destekleyen aileme ve sevgili eşim Mehtap Dönmez Şahin'e şükranlarımı sunuyorum." dedi.
Kartal Şahin'in duygusal vedası, meslek hayatının uzun yıllar boyunca edindiği dostlukları ve mesleki bağları bir araya getirdi.













