MANİSA DEMİRCİ’DE FERDİ ZEYREK VE GÜLŞAH DURBAY İÇİN GEVREK DAĞITTI

GÜNCEL - 18-12-2025 08:29

MANİSA DEMİRCİ’DE FERDİ ZEYREK VE GÜLŞAH DURBAY İÇİN GEVREK DAĞITTI

                                                                                                                                                         

Manisa’nın Demirci ilçesinde bulunan bir ekmek ve simit fırını, elim bir kaza sonucu vefat eden Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Ferdi Zeyrek ile geçtiğimiz 14 Aralık Pazar günü vefat eden Şehzadeler Belediye Başkanı Gülşah Durbay’ın hayrına gevrek dağıttı.

İlçenin Beyazıt Mahallesi Makine Kimya Hüseyin Çamtepe Ortaokulu yanında bulunan Özlem Ekmek ve Simit Fırını sahibi Harun Çınar, ”Odun ateşinde pişirdiğimiz İzmir gevreğini ücretsiz dağıttık. Merhum belediye başkanlarımızın ruhuna ithafen yaptık. Rabbim kabul eylesin” dedi.

Merhum belediye başkanlarının kısa sürede çok sevildiğini söyleyen Harun Çınar, bu zaman halkın güvenini kazanmanın önemine değindi.

HABER: ADİL AKA

 

DİĞER HABERLER
MOBAR Projesi Üyelere Tanıtıldı

MOBAR Projesi Üyelere Tanıtıldı

22-06-2026 - GÜNCEL

UŞAK’TA TARİHİ İLK: DUATLON HEYECANI İLK KEZ ATA PARK’TA YAŞANACAK

UŞAK’TA TARİHİ İLK: DUATLON HEYECANI İLK KEZ ATA PARK’TA YAŞANACAK

22-06-2026 - GÜNCEL