"Ulubey Belediye Başkanı Veli Koçlu, Doğalgaz Projesiyle İlçeyi Aydınlığa Kavuşturuyor"

GÜNCEL - 17-02-2024 16:48

Ulubey ilçesinde uzun zamandır beklenen doğalgaz çalışmaları hızlı bir şekilde başladı. İlçe merkezinin tamamının Ekim ayına kadar tamamlanması hedeflenen proje, vatandaşların doğalgaza kavuşmasını sağlayacak. Projenin başlamasında büyük destek sağlayan isimler arasında, Sayın Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Milletvekilleri İsmail Güneş, Fahrettin Tuğrul ve Mehmet Altay, ile Udaş Ailesi bulunuyor. Ulubey Belediye Başkanı Veli Koçlu, projede emeği geçen herkese teşekkürlerini iletti ve desteklerinden dolayı minnettarlığını ifade etti. Başkan Koçlu, "Rabbim, başladığımız bu büyük ve imkansız denilen projemizi kazasız belasız bitirmeyi nasip eylesin. Memleketimize olan sevdamız ve hizmet etme aşkımız hep devam edecek inşallah" dedi. Başkan Koçlu ayrıca, projenin gerçekleşmesinde özverili bir şekilde çalışan meclis üyelerine, teşkilat mensuplarına ve mesai arkadaşlarına teşekkür ederek, ilçeye hayırlı olmasını diledi.

 

DİĞER HABERLER
MOBAR Projesi Üyelere Tanıtıldı

MOBAR Projesi Üyelere Tanıtıldı

22-06-2026 - GÜNCEL

UŞAK’TA TARİHİ İLK: DUATLON HEYECANI İLK KEZ ATA PARK’TA YAŞANACAK

UŞAK’TA TARİHİ İLK: DUATLON HEYECANI İLK KEZ ATA PARK’TA YAŞANACAK

22-06-2026 - GÜNCEL