Uşak Şoförler Esnaf Odası Başkanı Mustafa Korkmaz’dan Berat Kandili Mesajı

GÜNCEL - 01-02-2026 16:45

Uşak Şoförler Esnaf Odası Başkanı Mustafa Korkmaz’dan Berat Kandili Mesajı

 

Uşak Şoförler ve Otomobilciler Esnaf Odası Başkanı Mustafa Korkmaz, Berat Kandili dolayısıyla bir kutlama mesajı yayımladı.

Başkan Korkmaz, mesajında Berat Kandili’nin affın, rahmetin ve manevi arınmanın simgesi olduğunu vurgulayarak, bu mübarek gecenin birlik, beraberlik ve kardeşlik duygularını pekiştirmesini temenni etti.

Mustafa Korkmaz mesajında şu ifadelere yer verdi:
“Berat Kandili; gönüllerin arındığı, duaların kabul olduğu müstesna gecelerden biridir. Bu anlamlı gecenin başta esnaf ve sanatkârlarımız olmak üzere tüm hemşehrilerimize sağlık, huzur ve hayırlar getirmesini diliyorum. Rabbim dualarımızı kabul eylesin.”

Başkan Korkmaz, tüm Uşak halkının ve İslam âleminin Berat Kandili’ni tebrik etti.

DİĞER HABERLER
MOBAR Projesi Üyelere Tanıtıldı

MOBAR Projesi Üyelere Tanıtıldı

22-06-2026 - GÜNCEL

UŞAK’TA TARİHİ İLK: DUATLON HEYECANI İLK KEZ ATA PARK’TA YAŞANACAK

UŞAK’TA TARİHİ İLK: DUATLON HEYECANI İLK KEZ ATA PARK’TA YAŞANACAK

22-06-2026 - GÜNCEL