SİYASET
Giriş Tarihi : 15-02-2024 10:51

Ak Parti Uşak Merkez İlçe Başkanı Mehmet Bayar, Başkanlık Görevinden İstifa Etti

Ak Parti Uşak Merkez İlçe Başkanı Mehmet Bayar, Başkanlık Görevinden İstifa Etti

Uşak'ın merkez ilçesinde siyasi arenada önemli bir değişim yaşandı. Ak Parti Uşak Merkez İlçe Başkanı Mehmet Bayar, bugün itibariyle yürütmüş olduğu başkanlık görevinden istifa ettiğini açıkladı. Bayar, istifasını Genel Merkez ile yaptığı istişareler sonucunda, İl Genel Meclisi Üyeliği için aday olma kararı alarak gerçekleştirdi.

Mehmet Bayar, istifasını duyururken yaptığı açıklamada, "Değerli arkadaşlar, bugün itibariyle büyük bir gururla yürütmüş olduğum Ak Parti Uşak Merkez İlçe Başkanlığı görevimi Genel Merkez’imizle yaptığımız istişareler sonucu İl Genel Meclisi Üyeliği için bırakmış bulunuyorum. Tüm yol arkadaşlarıma tek tek teşekkür ediyorum. Hepinizden Allah razı olsun." ifadelerini kullandı.

Bayar'ın istifasının ardından, Ak Parti'nin Uşak Merkez İlçe Başkanlığı için yapılacak yeni atama ve seçim süreci merakla bekleniyor. Ak Parti teşkilatı, Mehmet Bayar'a yaptığı hizmetlerden dolayı teşekkür ederken, İl Genel Meclisi Üyeliği için yeni bir döneme hazırlanıyor.

Yapılan bu değişiklik, ilçe siyasetinde yeni bir dönemin kapısını aralayarak, ilerleyen günlerde Ak Parti Uşak Merkez İlçe Teşkilatı'nın nasıl bir yol haritası izleyeceği konusunda merak uyandırdı.

 

 

 

 

 

AdminAdmin