SİYASET
Giriş Tarihi : 25-06-2026 19:56

Saadet Partisi'nden Muharrem Ayında Aşure İkramı

Saadet Partisi'nden Muharrem Ayında Aşure İkramı

Tiritoğlu Parkı'nda Vatandaşlara Aşure Dağıtıldı Saadet Partisi Uşak İl Başkan Yardımcısı Nebi Ilgın, Muharrem Ayı dolayısıyla Tiritoğlu Parkı'nda vatandaşlara aşure ikramında bulundu. Etkinlikte Uşaklılarla bir araya gelen partililer, Muharrem Ayı'nın manevi önemine dikkat çekerek birlik, beraberlik ve kardeşlik mesajları verdi. "Kerbela Hakikatin ve Onurlu Duruşun Sembolüdür" Nebi Ilgın yaptığı açıklamada, Peygamber Efendimizin (S.A.V.) aziz torunu Hazreti Hüseyin ve 71 yol arkadaşının Kerbela'da şehit edilişinin yıl dönümünü rahmet ve hürmetle andıklarını belirtti. Kerbela'nın yalnızca bir matem değil, aynı zamanda hakikatin, adaletin ve onurlu duruşun sembolü olduğunu ifade eden Ilgın, Muharrem ayında yapılan ibadetlerin ve edilen duaların kabul olmasını temenni etti. Birlik ve Kardeşlik Vurgusu Hazreti Hüseyin'i, Ehl-i Beyt'i ve Kerbela şehitlerini rahmetle andıklarını söyleyen Ilgın, milletin birlik ve beraberliğinin daim olması için dua ettiklerini belirterek, "Rabbim milletimizin birliğini, beraberliğini ve kardeşliğini kıyamete kadar daim eylesin" dedi. Aşurenin Manevi Önemi Anlatıldı Etkinlik kapsamında vatandaşlara aşurenin tarihçesi hakkında da bilgiler verildi. Rivayetlere göre ilk aşurenin, tufanın ardından Hazreti Nuh'un gemisinde kalan çeşitli hububatların bir araya getirilmesiyle yapıldığı hatırlatılarak, aşurenin paylaşmanın, bereketin ve dayanışmanın simgesi olduğu vurgulandı. Vatandaşların yoğun ilgi gösterdiği programda yüzlerce kişiye aşure ikram edilirken, etkinlik birlik ve kardeşlik mesajlarıyla sona erdi.

AdminAdmin